Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Hej och välkommen till min blogg.

Av jasse vieran - 17 december 2012 19:08

Här kommer jag BARA Skriva om vad jag..:


Gör på fritiden.

Och mitt liv, bloggar MINST 1 gång per dag högst 5!.

(Älskar att skriva S:: ) xD

men aa. Ska blogga lite senare ikväll också! 



INFO OM MIG:

 

Jag heter: Jasmine.

Kallas: Jasse/Jassy .

Favomat: Kebab & Lasagne.

Favodricka: Läsk (Cola) vanligt: Saft/Mjölk :D

Favogodissort: Lakrits & gummi björnar! :)

Favosport: Basket & Fotboll!, Dans.

Favodjur: Gnagare, häst, hund! :) ( har ridit ) förut.

Favofärg: Svart, Turkos & Rosa! :)

Favofilm: Twilight Breaking Dawn 2. Och Scream (något) xD

Favoidol/Artist: Lil Wayne, Avril Lavigne, Rihanna, Tyga, Sofijah, aa som sagt har många!.

Lyckotal: 2 & 8 !

är vädur.

Född: 8 april 1999

Favosmak på glass: Mcdonald's glass (Med chokladsås) , Vanilj, jordgubb! olika!

Favotopping på glass:  Strössel olika smaker,lakrits,tuttifrutti (strössel), Hmm olika!



Aa men vi ses senare kram! // jasse YOLO!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jasse vieran - 19 januari 2013 22:34


Asså dagen har varit helt jävla awesoome! på morgonen snackade jag med min pojkvän Loej , aa det var kul! Sen åkte jag till en kompis (Alma .. & Ania ) det var kul me! Sen satte jag på datorn o skypade med loej igen! Asså han är bara fööör unde...

Av jasse vieran - 22 december 2012 10:44


 

Av jasse vieran - 20 december 2012 13:01

Hej! nu sitter man här & pratar med killen i skype  nu habbo före vare något kolla:      Nu kan man iallafall logga in igen. Ska se vad som är nytt.   ----------------------------------------------------------------------------------------...

Av jasse vieran - 19 december 2012 23:27

.. Svar från FRÅGESTUNDEN (Ingen kommentera men .. vissa skrev annanstans!)   Alexandra Kirkunnen [Facebook] :  1. Är du kär? 2. vet du allt om mig? 3. gissa hur många syskon jag har irl (killar & tjejer ) 4. Hur många spel har du i din m...

Av jasse vieran - 19 december 2012 22:38

Så hiiiiimla spänd!    Imorgon får vi betygen! :D Åååh pirrar i hela kroppen sen jullov Åååh!   kommer KANSKE skriva mina betyg här.. får se.. Är trött. vet inte vad jag ska ha påmig..   Puss & Kram / Jasse. <3       P1RR1GT ! ...

Presentation


Hej & Välkommen till min skojiga värld! Hoppas att du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards